image/png;;;the_amway_story_1.png

Δεκαετία 1950

Φιλία και Ευκαιρίες

Τη δεκαετία του 1950, ο Jay Van Andel και ο Rich DeVos ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση πουλώντας τα Συμπληρώματα Διατροφής NUTRILITE™ από πόρτα σε πόρτα. Αυτό που ανακάλυψαν πριν από περισσότερα από 50 χρόνια παραμένει ακόμα και σήμερα πραγματικότητα - ότι οι άνθρωποι και οι σχέσεις αποτελούν τον πυρήνα οποιασδήποτε επιτυχημένης επιχείρησης. Εδραιώνοντας την εμπιστοσύνη των πελατών τους, η επιχείρηση των βιταμινών αναπτύχθηκε. Μέχρι το 1959, ο Rich, ο Jay και οι λίγοι συνεργάτες τους αναζήτησαν νέες ιδέες προϊόντων ώστε να διευρύνουν τις προσπάθειές τους. Το αποτέλεσμα ήταν το πρώτο προϊόν Οικιακής Φροντίδας της Amway, το οποίο σήμερα ονομάζεται L.O.C.™ Καθαριστικό Πολλαπλών Χρήσεων. Ήταν μια άμεση επιτυχία πωλήσεων, που άνοιξε έναν ολόκληρο νέο κόσμο ευκαιριών.

image/png;;;the_amway_story_2.png

Δεκαετία 1960

Ένα Επιχειρηματικό Μοντέλο Γεννιέται

Οι Jay Van Andel και Rich DeVos θέλησαν να μοιραστούν την νεό-ανακαλυφθείς επιτυχία τους με άλλους που είχαν τις ίδιες αξίες και όραμα με αυτούς. Δημιούργησαν ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που επέτρεπε σε άλλους να γίνουν μέλη της Amway και να συμμετάσχουν στα οφέλη της επεκτεινόμενης επιχείρησης. Έγινε ένα μοντέλο που άξιζε την επιβράβευση και την αναγνώριση που συνεχίζει να αναπτύσσεται στις αγορές της Amway σε όλο τον κόσμο.

Τα προϊόντα Οικιακής Φροντίδας της Amway, συμπεριλαμβανομένου του SA8™ Απορρυπαντικού Πλυντηρίου, αποδείχθηκε ότι ήταν εξαιρετικά ευπώλητα. Μέσα σε μερικά χρόνια, η εταιρεία είχε πάνω από 700 υπαλλήλους, περισσότερα από 200 αποκλειστικά προϊόντα και πάνω από 100.000 Συνεργάτες. Οι ετήσιες πωλήσεις της Amway αυξήθηκαν ραγδαία, υπερβαίνοντας τα $500.000 δολάρια ΗΠΑ (εκτιμώμενη λιανική πώληση) για πρώτη φορά.

image/png;;;the_amway_story_3.png

Δεκαετία 1970

Παγκόσμια Ανάπτυξη

Πεπεισμένοι από τις αξίες μας, τη φροντίδα και τη δυνατότητα της επιχειρηματικής μας ευκαιρίας, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι έγιναν μέλη της οικογένειας της Amway. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1970, τα φορτηγά της Amway διέσχιζαν πάνω από 3.25 εκατομμύρια μίλια (σχεδόν 5.23 εκατομμύρια χιλιόμετρα) ανά έτος, μεταφέροντας προϊόντα σε εκατομμύρια Συνεργάτες.

Η εταιρεία επεκτάθηκε σε υπερπόντια εδάφη, ανοίγοντας αγορές σε οκτώ χώρες σε τρεις ηπείρους. Η Amway ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Αυστραλία το 1971 και αμέσως μετά ακολούθησε η Ευρώπη το 1975, το Χόνγκ Κόνγκ και η Μαλαισία. Η Amway Japan Limited (AJL), ιδρύθηκε στο Τόκιο το 1979, όπου έγινε αμέσως μία από τις μεγαλύτερες αγορές της Amway.

image/png;;;the_amway_story_4.png

Δεκαετία του 1980

1 δισεκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ Πλεόνασμα και Συνεχιζόμενη Ανάπτυξη

Η δέσμευση της Amway στην υγεία και τη διατροφή οδήγησε την εταιρεία στο να καινοτομήσει στα συστήματα επεξεργασίας νερού, με πολύ επιτυχημένα αποτελέσματα. Ο καθαρισμός του νερού αποτελεί σημαντική πρόκληση για πολλούς στον κόσμο και αυτή η ανησυχία διαδραμάτισε καίριο ρόλο στην έρευνα και ανάπτυξης της Amway. Η σειρά προϊόντων Επεξεργασίας Νερού της Amway – eSpring™ – συνεχίζει να κατέχει κορυφαία θέση στην παγκόσμια αγορά σήμερα.

Οι εκτιμώμενες ετήσιες λιανικές πωλήσεις υπερέβησαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ για πρώτη φορά. Η Amway επέκτεινε τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ, στην Ada, στο Μίσιγκαν και κατασκεύασε νέες εγκαταστάσεις καλλυντικών όπου τα προϊόντα ARTISTRY™ αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν.

image/png;;;the_amway_story_5.png

Δεκαετία 1990

Οικογενειακά Ζητήματα

Ακολουθώντας τα βήματα των πατέρων τους, οι γιοι Steve Van Andel και Doug DeVos ανέλαβαν ως Διευθυντής και αντίστοιχα Πρόεδρος της Amway, βασιζόμενοι και συνεχίζοντας τις επιτυχίες των πατέρων τους. Τη δεκαετία του 1990 παρουσιάστηκε έντονη διεθνής επέκταση με εκτιμώμενες λιανικές πωλήσεις ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

Προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, η Amway Ιαπωνίας χρηματοδότησε τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ναγκάνο, της Ιαπωνίας το 1998. Σε ολόκληρο τον κόσμο, οι περιφερειακές και εγχώριες θυγατρικές της Amway συνέχισαν να υποστηρίζουν τους Συνεργάτες τους με την εισαγωγή ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου που επέκτειναν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες της Amway στο διαδίκτυο.

image/png;;;the_amway_story_6.png

Δεκαετία 2000

Η Amway παραμένει μια αναπτυσσόμενη, διεθνής επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, βελτιώνοντας τις ζωές των ανθρώπων και παρουσιάζοντας ευκαιρίες σε περισσότερες από 80 διεθνείς αγορές και επικράτειες. Τα προϊόντα της AMWAY™ διανέμονται μέσω περισσότερων από 3 δισεκατομμυρίων Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Amway, 500.000 εκ των οποίων βρίσκονται στην Ευρώπη.

Η Amway επί του παρόντος δραστηριοποιείται ενεργά σε 28 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το όραμά μας είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να βελτιώσουν τις ζωές τους. Η διεθνής κοινότητά μας της φροντίδας και της συνεργασίας είναι μοναδική και είμαστε υπερήφανοι για τις αρχές, τους ανθρώπους και τα προϊόντα, που μας δίνουν τη δυνατότητα να διαδραματίσουμε έναν θετικό ρόλο στις ζωές τόσων πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.