Διαδικασία που πρέπει να ακολουθείτε κατά την επιστροφή προϊόντων

Με ποιον τρόπο αγοράσατε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε;

Οι ABO και οι Εγγεγραμμένοι Πελάτες που έχουν αγοράσει τα προϊόντα απευθείας από την Amway, παρακαλούμε να ακολουθήσουν τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω. Εάν έχετε αγοράσει τα προϊόντα από έναν άλλο ABO, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με αυτό το άτομο το οποίο θα αναλάβει την επιστροφή για εσάς. Εάν έχετε αγοράσει  τα προϊόντα σας ως Επισκέπτης Πελάτης, θα λάβετε οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

Διαδικασία για τους ABO και τους Εγγεγραμμένους Πελάτες

Για να ολοκληρώσετε το αίτημα επιστροφής σας θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να μεταβείτε στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου», να επιλέξετε την παραγγελία και να ξεκινήσετε τη διαδικασία της επιστροφής πατώντας το κουμπί «Επιστροφή». Ακολουθήστε το μενού για να κλείσετε επιτυχώς το αίτημά σας. Θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της επιστροφής με οδηγίες για το πώς να στείλετε το δέμα σας στην Amway.

1 Σύνδεση

2 Μεταβείτε στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου"

3 Επιλέξτε την παραγγελία προς επιστροφή

4 Πατήστε το κουμπί «Επιστροφή»

5 Ακολουθήστε το μενού για να κλείσετε επιτυχώς το αίτημά σας

6 Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας για περαιτέρω οδηγίες

Παρακαλούμε να στέλνετε πάντα το δέμα με τον «αριθμό αναφοράς» Επιστροφής των προϊόντων. Αναζητήστε την υπηρεσία παραλαβής του δέματός σας (όπως περιγράφεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της επιστροφής) και κρατήστε τον «αριθμό παρακολούθησης» στα αρχεία σας. Όταν η Amway παραλάβει το δέμα ελέγχει ότι υπάρχουν όλα τα σχετικά προϊόντα και έγγραφα και ότι είναι όντως σωστά, σύμφωνα με τους κανόνες επιστροφής προϊόντων (δείτε παρακάτω). Ανάλογα με την περίπτωση, θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντων.

Η διαδικασία αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που οι ΑΒΟ ή οι πελάτες έχουν αγοράσει τα προϊόντα κατευθείαν από την Amway. Οι πελάτες, οι οποίοι έχουν αγοράσει τα προϊόντα από τον ABO τους, πρέπει να επικοινωνήσουν με τον ABO για τη διαδικασία επιστροφής.

Γενικοί κανόνες για την επιστροφή προϊόντων

Κατάσταση των προϊόντων:
Θα πιστωθούν μόνο τα προϊόντα τα οποία:
  • παρουσιάζουν σφάλμα λειτουργίας,
  • παραδόθηκαν και ήταν κατεστραμμένα, αλλά αυτό δεν έγινε εμφανές κατά την παράδοση,
  • έχουν επιστραφεί από τους ΑΒΟ ή τους πελάτες βάσει της εγγύησης ικανοποίησης που ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Δεν θα αποδεχτούμε την επιστροφή και πίστωση των προϊόντων που έχουν υποστεί ζημιά ή είναι ακατάλληλα για μεταπώληση, λόγω ακατάλληλης αποθήκευσης και/ή κακής χρήσης.

Κόστος μεταφοράς: οι επιστροφές είναι δωρεάν εάν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία παραλαβής. Αιτήματα επιστροφής: θα διαγραφούν αυτόματα εάν τα προϊόντα δεν επιστραφούν στην Amway εντός 3 μηνών.
Διακανονισμός πίστωσης: το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί άμεσα, σύμφωνα με τον επιλεγμένο τρόπο επιστροφής χρημάτων. Επιστροφές Προσφορών/Σετ: Τα σετ και οι προσφορές μπορούν να επιστραφούν μόνο όταν ολοκληρωθεί η παραλαβή τους.