.
Εξερευνήστε το Amway Οnline
Παρακολουθήστε τώρα
Εκπαιδευτικά βίντεο
Μάθετε σχετικά με τον ιστότοπο
Βρείτε τις απαντήσεις
Εξερευνήστε το Amway Οnline
Μάθετε πώς ο ιστότοπος Amway σας βοηθά να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας.
Σύνδεση στο νέο Ιστότοπο
Πώς να συνδεθείτε, ποιες λεπτομέρειες να χρησιμοποιήσετε και τι να κάνετε εάν τις έχετε ξεχάσει.
Καταχώρηση και επιστοφή παραγγελίας
Ανακαλύψτε πώς η online παραγγελία προϊόντων Amway σας δίνει περισσότερες επιλογές και έλεγχο από ποτέ.
Εγγραφή Member Plus
Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για το πώς να εγγραφείτε online ως Member Plus
.
Εγγραφή / Σύνδεση
Πώς οι χρήστες του ιστότοπου που έχουν εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 μπορούν να συνδεθούν στον νέο ιστότοπο;
Για να συνδεθούν στον νέο ιστότοπο, απλώς εισάγουν το υπάρχον (παλιό) όνομα χρήστη και το password τους.
Χρειάζεται να διατηρήσω τον παλιό κωδικό ID/όνομα (τα) χρήστη;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021
ΝΑΙ, εάν έχετε εγγραφεί στην Amway πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021, για να συνδεθείτε στον νέο ιστότοπο θα χρειαστείτε αυτούς τους κωδικούς σύνδεσης.
Επιπλέον, βρισκόμαστε σε διαδικασία ενημέρωσης των ιστότοπων και των επιχειρηματικών εφαρμογών μας - και εφαρμόζουμε τη νέα τεχνολογία παγκοσμίως. Εάν έχετε διεθνή επιχείρηση, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τους προηγούμενους κωδικούς σύνδεσης στο Amway Online, στις χώρες και στις εφαρμογές που δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί. Όταν το Amway ID εφαρμοστεί πλήρως, η νέα σας ψηφιακή ταυτότητα θα σας δώσει πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές της Amway σε όλο τον κόσμο.
Πώς συνδέονται οι υποψήφιοι στον νέο ιστότοπο;
Πρέπει πρώτα να εγγραφούν ως Member Plus ή Πελάτες και στη συνέχεια να συνδεθούν με τους νέους τους κωδικούς σύνδεσης του Amway ID (διεύθυνση email + password).
Τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω το Amway ID μου (όνομα χρήστη);
Εάν γνωρίζετε το email επικοινωνίας σας:
1. Κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Amway ID.
3. Εισάγετε τον κωδικό σας ABO και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
4. Εισάγετε τη διεύθυνση του email επικοινωνίας σας και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
5. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και βρείτε το email από την Amway που περιέχει την υπενθύμιση του Amway ID σας.
6. Κάντε κλικ στο Είσοδος στο λογαριασμό μου και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ανακτημένο Amway ID.
Εάν δεν θυμάστε το email επικοινωνίας σας αλλά γνωρίζετε το PIN σας (τα παρακάτω ισχύουν μόνο για ABO και Members Plus):
1. Κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Amway ID.
3. Εισάγετε τον κωδικό σας ABO και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
4. Κάντε κλικ στο Δεν γνωρίζω το email επικοινωνίας μου.
5. Εισάγετε τον κωδικό σας PIN και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
6. Το Amway ID εμφανίζεται στην οθόνη, κάντε κλικ στο ΕΙΣΟΔΟΣ και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ανακτημένο Amway ID.
Έχετε 5 προσπάθειες για να εισάγετε τον σωστό κωδικό PIN. Μετά την πέμπτη αποτυχημένη προσπάθεια, συνιστάται να καλέσετε την Amway.
Ως Member Plus ή Ιδιοκτήτης Επιχείρησης Amway (ABO), τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω το password μου;
Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε το password σας μέσω του ιστοτόπου. Ανάλογα με την ημερομηνία εγγραφής σας στην Amway, πρέπει να ακολουθήσετε μια ελαφρώς διαφορετική διαδικασία:
Εάν έχετε εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 και χρησιμοποιείτε το PIN σας για να αλλάξετε το password:
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο της Amway και κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Password.
3. Εισάγετε το Amway ID/όνομα χρήστη και κάντε κλικ στο ΣΥΝΕΧΕΙΑ. (Εάν έχετε εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021, το Amway ID/όνομα χρήστη εξακολουθούν να είναι οι παλιοί σας κωδικοί σύνδεσης.)
4. Επιλέξτε το Χρήση του PIN Λογαριασμού, εισάγετε το PIN και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
5. Εισάγετε το νέο password, επιβεβαιώστε το password και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ΥΠΟΒΟΛΗ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν δεν έχετε μια διεύθυνση email σχετική με το λογαριασμό σας, η ΜΟΝΗ επιλογή θα είναι η εισαγωγή του PIN σας.
Εάν έχετε εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 και χρησιμοποιείτε το email επικοινωνίας σας για να αλλάξετε το password:
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο της Amway και κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Password.
3. Εισάγετε το όνομα χρήστη και κάντε κλικ στο ΣΥΝΕΧΕΙΑ. (Εάν έχετε εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021, το Amway ID/όνομα χρήστη εξακολουθούν να είναι οι παλιοί σας κωδικοί σύνδεσης.)
4. Επιλέξτε το Αποστολή μηνύματος email στο: και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
Θα δείτε τώρα ένα παράθυρο επαλήθευσης με 6 κενά πεδία. ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ! Ένα email που περιέχει έναν 6ψήφιο κωδικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας Amway.
5. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και βρείτε το email από την Amway. ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ 6 ΨΗΦΙΑ.
6. Εισάγετε τον 6ψήφιο κωδικό στο παράθυρο επαλήθευσης και κάντε κλικ στο ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.
7. Εισάγετε το νέο σας password, επιβεβαιώστε το password και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ PASSWORD.
Εάν έχετε εγγραφεί μετά τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 και χρησιμοποιείτε το Amway ID σας για να αλλάξετε το password:
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο της Amway και κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Password.
3. Εισάγετε το Amway ID (διεύθυνση emaill) και κάντε κλικ στο ΥΠΟΒΟΛΗ.
Θα δείτε τώρα ένα παράθυρο επαλήθευσης με 6 κενά πεδία. ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ! Ένα email που περιέχει έναν 6ψήφιο κωδικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση του email σας.
4. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και βρείτε το email από την Amway. ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ 6 ΨΗΦΙΑ.
5. Εισάγετε τον 6ψήφιο κωδικό στο παράθυρο επαλήθευσης και κάντε κλικ στο ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.
6. Εισάγετε το νέο σας password, επιβεβαιώστε το password και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ PASSWORD.
Αφού εισάγετε και επιβεβαιώσετε το νέο σας password, θα δείτε ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει την αλλαγή. Τώρα μπορείτε τώρα να συνδεθείτε με το Amway ID/όνομα χρήστη και το νέο σας password.
Ως Πελάτης, τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω το password μου;
Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε το password σας μέσω του ιστοτόπου. Ανάλογα με την ημερομηνία εγγραφής σας στην Amway, πρέπει να ακολουθήσετε μια ελαφρώς διαφορετική διαδικασία:
Πελάτες που έχουν εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 και χρησιμοποιούν το email επικοινωνίας τους για να αλλάξουν το password:
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο της Amway και κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Password.
3. Εισάγετε το όνομα χρήστη και κάντε κλικ στο ΣΥΝΕΧΕΙΑ. (Εφόσον έχετε εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021, το Amway ID/όνομα χρήστη εξακολουθούν να είναι οι παλιοί σας κωδικοί σύνδεσης.)
4. Επιλέξτε το Αποστολή μηνύματος email στο: και κάντε κλικ στο Συνέχεια.
Θα δείτε τώρα ένα παράθυρο επαλήθευσης με 6 κενά πεδία. ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!
Ένα email που περιέχει έναν 6ψήφιο κωδικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας Amway.
5. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και βρείτε το email από την Amway. Αντιγράψτε τον κωδικό με τα 6 ψηφία.
6. Εισάγετε τον 6ψήφιο κωδικό στο παράθυρο επαλήθευσης και κάντε κλικ στο ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.
7. Εισάγετε το νέο σας password, επιβεβαιώστε το password και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ PASSWORD.
Πελάτες που έχουν εγγραφεί μετά τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 και χρησιμοποιούν το Amway ID τους για να αλλάξουν το password:
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο της Amway και κάντε κλικ στο Είσοδος.
2. Κάντε κλικ στο Ξέχασα το Password.
3. Εισάγετε το Amway ID (διεύθυνση emaill) και κάντε κλικ στο ΥΠΟΒΟΛΗ.
Θα δείτε τώρα ένα παράθυρο επαλήθευσης με 6 κενά πεδία. ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!
Ένα email που περιέχει έναν 6ψήφιο κωδικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση του email σας.
4. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και βρείτε το email από την Amway. Αντιγράψτε τον κωδικό με τα 6 ψηφία.
5. Εισαγάγετε τον 6ψήφιο κωδικό στο παράθυρο επαλήθευσης και κάντε κλικ στο ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.
6. Εισάγετε το νέο σας password, επιβεβαιώστε το password και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ PASSWORD.
Αφού εισάγετε και επιβεβαιώσετε το νέο σας password, θα δείτε ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει την αλλαγή. Τώρα μπορείτε τώρα να συνδεθείτε με το Amway ID/όνομα χρήστη και το νέο σας password.
Τι είναι η νέα παγκόσμια ταυτότητα Amway και το Amway ID;
Σύντομα όλοι οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα μοναδικό όνομα χρήση και password για ΟΛΕΣ τις ψηφιακές εφαρμογές της Amway παγκοσμίως. Κατά τη σύνδεση στον νέο ιστότοπο, το πεδίο με το όνομα χρήστη έχει μετονομαστεί σε «Amway ID». Οι χρήστες που έχουν εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 πληκτρολογούν εδώ το παλιό τους όνομα χρήστη, ενώ οι χρήστες που έχουν εγγραφεί στον νέο ιστότοπο χρησιμοποιούν τη διεύθυνση email τους. Μετά τη μετάβαση στη νέα παγκόσμια ταυτότητα - που έχει προγραμματιστεί για τη Φάση ΙΙΙ - όλοι οι χρήστες θα εισάγουν τη διεύθυνση email τους ως το Amway ID τους και θα δημιουργούν ένα password με πιο αυστηρούς κανόνες.
Γιατί οι χρήστες του ιστοτόπου που έχουν εγγραφεί πριν από τις 6 Σεπτεμβρίου 2021 δεν χρησιμοποιούν τους νέους κωδικούς σύνδεσης του Amway ID και τις λειτουργίες της παγκόσμιας ταυτότητας;
Για να μπορέσουν οι τρέχοντες χρήστες να εξοικειωθούν με τον νέο ιστότοπο και να αποφύγουν τυχόν κωλύματα στην επιχείρησή τους, η μετάβαση στο νέο Amway ID και τη λειτουργία της παγκόσμιας ταυτότητας θα ολοκληρωθεί στη Φάση ΙΙΙ. Με το λανσάρισμα του νέου ιστοτόπου, οι τρέχοντες χρήστες συνδέονται με τους ίδιους κωδικούς σύνδεσης όπως και πριν.
Πώς θα εγγραφώ ως Member Plus (M+);
1. Στην αρχική σελίδα της Amway, κάντε κλικ στο Εγγραφή.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή Εγγραφή ως Member Plus.
3. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην online αίτηση εγγραφής.
4. Δημιουργείστε ένα password.
5. Επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας χρησιμοποιώντας τον 6ψήφιο κωδικό που έχει αποσταλεί στο email σας.
6. Υπογράψτε τη σύμβαση στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια ηλεκτρονική υπογραφή.
Εάν δεν ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής εντός των 30 πρώτων ημερών, η αίτησή σας θα διαγραφεί αυτόματα.
Σημείωση: Εάν ένας Εγγεγραμμένος Πελάτης επιθυμεί να αναβαθμιστεί σε Member Plus, μπορεί να αναβαθμίσει τον λογαριασμό του διαδικτυακά χωρίς να χρειάζεται να εγγραφεί ξανά ως Member Plus.
Πώς μπορώ να αλλάξω την ιδιότητά μου από Member Plus σε Ιδιοκτήτη Επιχείρησης Amway (ABO);
Για να γίνει ένας Member Plus Ιδιοκτήτης Επιχείρησης Amway (ABO) απαιτείται μια διαδικασία εκτός διαδικτύου. Για αυτήν την αναβάθμιση θα πρέπει να στείλετε στην Amway μια συμπληρωμένη Φόρμα αλλαγής ιδιότητας μαζί με τα υποχρεωτικά έγγραφα (η λίστα των εγγράφων διαφέρει ανάλογα με τη χώρα). Μπορείτε να βρείτε τη Φόρμα αλλαγής ιδιότητας στον ιστότοπο, στις Επιχειρηματικές πληροφορίες στην ενότητα Βιβλιοθήκη.
Η υπεύθυνη ομάδα Παραγγελιών & καταχώρισης στοιχείων της Amway θα ελέγξει όλα τα έγγραφα που έχετε στείλει και εάν όλα είναι σωστά, θα κάνει την αλλαγή της επιχειρηματικής ιδιότητας από Member Plus σε ABO στο σύστημα της Amway. Εάν ο Member Plus δεν παρείχε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ή έγγραφα, η Amway θα επικοινωνήσει μαζί του για να ζητήσει τα έγγραφα που τυχόν λείπουν.
Ο νέος ABO μπορεί να δει τη νέα του ιδιότητα στο χάρτη LOS στο Εργαλείο παρακολούθησης Core Plus.
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως πελάτης;
Υπάρχουν δύο τρόποι για να εγγραφείτε ως Πελάτης:
Στην αρχική σελίδα.
1. Κάντε κλικ στο Εγγραφή στην πάνω δεξιά γωνία.
2. Επιλέξτε το Εγγραφή ως πελάτης.
3. Εισάγετε τα στοιχεία σας στην online φόρμα και ακολουθήστε τη διαδικασία βήμα προς βήμα για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας.
Κατά τη διάρκεια του checkout.
1. Προσθέστε τα επιλεγμένα προϊόντα στο καλάθι αγορών και προχωρήστε στο checkout της παραγγελίας.
2. Κατά τη διαδικασία του checkout της παραγγελίας, θα ερωτηθείτε εάν θέλετε να εγγραφείτε ως πελάτης. Κάντε αυτήν την επιλογή για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας.
Πώς μπορώ να κάνω αναβάθμιση από Εγγεγραμμένος πελάτης σε Member Plus ή ABO;
Ένας Πελάτης πρέπει πρώτα να αναβαθμίσει τον λογαριασμό του σε Member Plus με μια διαδικτυακή διαδικασία:
1. Συνδεθείτε, μεταβείτε στην ενότητα Ο λογαριασμός μου και μετακινηθείτε προς τα κάτω.
2. Εντοπίστε την ενότητα Έναρξη Επιχείρησης Amway στην αριστερή πλευρά της σελίδας, κάντε κλικ στην επιλογή Εγγραφή τώρα και στη συνέχεια, ακολουθήστε τις οδηγίες.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μία πολλαπλή επιχείρηση;
Εάν έχετε ένα Amway ID:
1. Στην αρχική σελίδα της Amway, κάντε κλικ στο Εγγραφή.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή Εγγραφή ως Member Plus.
3. Όταν εισάγετε τα στοιχεία σας στην online φόρμα, θα λάβετε την ειδοποίηση ότι η διεύθυνση email σας ταιριάζει ήδη με ένα τρέχον Amway ID του συστήματος.
4. Επιλέξτε το «δημιουργώ μια πολλαπλή επιχείρηση» και εισάγετε τον αρχικό σας κωδικό ABO και μία από τις αγορές στις οποίες έχετε ήδη εγγράψει την επιχείρησή σας Amway.
5. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που πρέπει να επαληθεύσετε.
6. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο email που λάβατε από την Amway. Ο σύνδεσμος θα σας ανακατευθύνει στην αίτηση εγγραφής.
7. Ολοκληρώστε την εγγραφή. Ο διεθνής ανάδοχος επιλέγεται αυτόματα.
Εάν δεν έχετε ακόμη ένα Amway ID:
1. Στην αρχική σελίδα της Amway, κάντε κλικ στο Εγγραφή.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή Εγγραφή ως Member Plus.
3. Ξεκινήστε να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στην online αίτηση εγγραφής.
4. Επιλέξτε το «δημιουργώ μια πολλαπλή επιχείρηση» και εισάγετε τον αρχικό σας κωδικό ABO και τη χώρα στην οποία έχετε ήδη εγγράψει για πρώτη φορά την επιχείρησή σας Amway.
5. Ολοκληρώστε την εγγραφή. Ο διεθνής ανάδοχος (πολλαπλής επιχείρησης) επιλέγεται αυτόματα. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που πρέπει να επαληθεύσετε.
6. Μεταβείτε στο email του λογαριασμού σας και κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο email που λάβατε από την Amway. Ο σύνδεσμος θα σας ανακατευθύνει στην αίτηση εγγραφής.
7. Δημιουργήστε το Amway ID ορίζοντας το νέο σας password.
Παραγγελίες
Πώς μπορώ να παραγγείλω προϊόντα Amway;
1. Ως Επισκέπτης
Εάν είστε νέος στην Amway και δεν θέλετε να ανοίξετε λογαριασμό Amway, αναζητήστε το/τα προϊόν/τα που θέλετε στον ιστότοπο της Amway (www.amway.gr) και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών. Ολοκληρώστε τη διαδικασία του checkout της παραγγελίας ως Επισκέπτης, καταβάλλοντας την πλήρη τιμή λιανικής.
2. Ως Εγγεγραμμένος πελάτης
Για να έχετε ειδικά προνόμια και να πληρώσετε την τιμή του Εγγεγραμμένου πελάτη (έκπτωση 12% στην πλήρη τιμή λιανικής) θα πρέπει να εγγραφείτε ως πελάτης της Amway (είτε μέσω της αρχικής σελίδας μέσω του συνδέσμου Εγγραφή, είτε κατά το checkout της παραγγελίας).
3. Ως Member Plus (M+) ή Ιδιοκτήτης Επιχείρησης Amway (ABO)
Για να αγοράστε προϊόντα Amway σε ειδική τιμή ABO (έκπτωση 20% στην πλήρη τιμή λιανικής), πρέπει πρώτα να εγγραφείτε ως Member Plus. Στη συνέχεια, μπορείτε να αποφασίσετε να δημιουργήσετε μια επιχείρηση με την Amway και να κάνετε μετατροπή/αναβάθμιση στην ιδιότητα του ABO.
Ως M+ ή ABO, θα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα δίκτυο Πελατών και ABO/M+ και να λαμβάνετε οφέλη με βάση τις παραγγελίες τους και να αγοράζετε προϊόντα Amway για προσωπική σας και επαγγελματική χρήση καταβάλλοντας την τιμή ABO.
Μπορώ να προγραμματίσω και να αποθηκεύσω τις παραγγελίες μου;
Ναι μπορείτε, αν έχετε εγγραφεί στην Amway! Έχουμε δημιουργήσει μια Λίστα επιθυμητών προϊόντων για να βοηθήσουμε τους χρήστες να επιλέγουν και να παρακολουθούν τα προϊόντα που μπορεί να θέλουν να αγοράσουν. Σας ενημερώνει επίσης εάν κάποιο από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Η Λίστα επιθυμητών προϊόντων μπορεί να διαμοιραστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν είμαι εγγεγραμμένος στην Amway, πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και να πάρω πίσω τα χρήματά μου;
1. Μεταβείτε στο email με την Επιβεβαίωσης της παραγγελίας που λάβατε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας - περιέχει μια Φόρμα επιστροφής.
2. Εκτυπώστε και συμπληρώστε εκτός διαδικτύου τη Φόρμα Επιστροφής.
3. Συμπεριλάβετέ την μαζί με τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.
4. Επιστρέψτε το δέμα στην ταχυδρομική διεύθυνση που αναγράφει η Φόρμα Επιστροφής. Μετά την παραλαβή του/των προϊόντος/ων και την επεξεργασία της επιστροφής, θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήσατε για να πληρώσετε την παραγγελία.
Πλοήγηση στον ιστότοπο
Δεν μπορώ να βρω τις πληροφορίες που χρειάζομαι στη σελίδα. Τι πρέπει να κάνω;
Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες του ιστοτόπου. Εάν εξακολουθείτε να μη μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία της αναζήτησης στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας.
Πού μπορώ να βρω τα προϊόντα και τις προσφορές;
Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στον ιστότοπο ως Member Plus, ABO ή Εγγεγραμμένος πελάτης για να αποκτήσετε πρόσβαση στις προσφορές μας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας για να ανακαλύψετε τις τελευταίες μας προσφορές.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών;
Για να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Amway έχετε δύο επιλογές:
Μέσω email: infocenter_gr@amway.com
Μέσω τηλέφωνου: +30 211 19 87 671
Επιλογές παράδοσης & «Πώς να παρακολουθείτε το δέμα σας»
Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Μπορεί να σταλεί σε μια διεύθυνση που έχετε επιλέξει (σπίτι, εργασία κλπ. - δεν μπορεί ποτέ να σταλεί σε ταχυδρομική θυρίδα)
Μπορεί η χώρα/περιοχή παράδοσης να είναι διαφορετική από τη χώρα/περιοχή που πραγματοποιήθηκε η αγορά;
Όχι. Η χώρα/περιοχή παράδοσης πρέπει πάντα να είναι η ίδια χώρα/περιοχή στην οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά.
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Παράδοση κατ’ οίκον σε όλη την Ελλάδα εκτός Αθηνών - Παραγγελία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας - Χρόνος παράδοσης 1 - 2 εργάσιμες ημέρες
ΕΤΑΙΡΕΙΑ INTERSTATE Παράδοση κατ’ οίκον στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών - Παραγγελία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας - Χρόνος παράδοσης 1-2 εργάσιμες ημέρες
Υ.Γ. Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην αποθήκη μας για προετοιμασία, μόλις πληρωθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας.
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης ισχύουν από τη στιγμή που θα λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Ποιο είναι το ποσό που επιβαρύνομαι για τα έξοδα αποστολής;
Παρακαλούμε δείτε πληροφορίες με τα Έξοδα αποστολής στη σελίδα Τρόποι Παράδοσης και Πληρωμής
Πότε θα μπορώ να αρχίσω να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;
Θα λάβετε την επιβεβαίωση Αποστολής Παραγγελίας μέσω email. Όταν η παραγγελία σας αναχωρήσει από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο με όλες τις πληροφορίες για το δέμα σας.
Πώς γίνεται η παρακολούθηση παράδοσης της παραγγελίας;
Θα λάβετε την επιβεβαίωση Αποστολής Παραγγελίας μέσω email. Όταν η παραγγελία σας αναχωρήσει από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο με όλες τις πληροφορίες για το δέμα σας. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στην εταιρία ταχυμεταφορών για λεπτομέρειες σχετικά με το δέμα σας υποδικνύοντας τον αριθμό παρακολούθησης που λάβατε στο κινητό σας.
Μπορώ να αλλάξω την παράδοση του/των δέματος/ων της παραγγελίας μου;
Ναι, μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών ή να στείλετε email στο infocenter_gr@amway.com και να ζητήσετε την αλλαγή παράδοσης.
Μπορείτε να:
- Αλλάξετε την προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης
- Αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης
Τι σημαίνει η διαδικασία ‘Παράδοση κατ’ οίκον’;
Εάν έχετε επιλέξει παράδοση στο σπίτι, θα σας στείλουμε ένα email - όταν η παραγγελία σας φεύγει από την αποθήκη - που θα επιβεβαιώνει ότι τα προϊόντα σας έχουν αποσταλεί.
Το email περιλαμβάνει έναν αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα του κούριερ και τέλος, ο κούριερ θα σας στείλει ένα SMS ή ένα email που θα σας ενημερώνει για την παράδοση.
Τι σημαίνει η διαδικασία "Παράδοση σε Σημείο Παραλαβής";
Η παράδοση σε ένα Σημείο παραλαβής είναι δυνατή μέσω της διαδικασίας του check out. Αφού επιλέξετε τη διεύθυνση παράδοσης, μπορείτε να επιλέξετε το Παράδοση σε Σημείο Παραλαβής. Όταν εισάγετε τον Ταχυδρομικό Κώδικα, εμφανίζονται τα διαθέσιμα τα Σημεία παραλαβής. Η παραγγελία σας θα αποθηκευτεί στα Σημεία παραλαβής του κούριερ για 5 ημερολογιακές ημέρες, προτού αποσταλεί πίσω στην αποθήκη μας.
Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;
Ναι μπορείτε, για περισσότερες λεπτομέρειες και τον ακριβή τρόπο, ανατρέξτε στις ‘Συχνές Ερωτήσεις’ στην ενότητα ‘Τρόποι παράδοσης και πώς να παρακολουθείτε την παραγγελία σας’.
Μπορώ να αφαιρέσω προϊόντα από την παραγγελία μου;
Ναι, εφόσον δεν έχετε επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εάν η παραγγελία σας επαληθευτεί και επιβεβαιωθεί, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού της ακύρωσης.
Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω ένα λάθος προϊόν, αν λείπει ένα προϊόν ή αν υπάρχει ένα προϊόν επιπλέον;
Το/τα δέμα/τα της παραγγελίας σας ετοιμάζονται εν μέρει αυτόματα και εν μέρει χειροκίνητα. Δυστυχώς υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάποιο λάθος κάποια στιγμή. Όταν έχει συμβεί κάποιο λάθος με τα προϊόντα της παραγγελίας σας, καλέστε ή στείλτε email στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, ώστε να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του ζητήματος.
Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν/παραγγελία;
Δυστυχώς, κατά τη μεταφορά, τα προϊόντα και τα δέματα ενδέχεται να υποστούν ζημιά. Για να κάνετε τις σωστές ενέργειες, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα, τα οποία είναι πολύ χρήσιμα για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος με τον τοπικό σας κούριερ:
- Όταν υπάρχει ορατή ζημιά στο χαρτοκιβώτιο, σημειώστε το στο έγγραφο στο οποίο υπογράφετε για την παραλαβή του δέματος.
- Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να μην έχουν υποστεί ζημιά τα προϊόντα - ενώ είναι πολύ ατυχές το γεγονός ότι το χαρτοκιβώτιο του δέματος έχει υποστεί ζημιά - αλλά ένας από τους λόγους ύπαρξης του χαρτοκιβωτίου είναι να προστατεύει τα προϊόντα που αποστέλλονται.
- Είναι χρήσιμο να τραβήξετε μια ευκρινή φωτογραφία του χαρτοκιβωτίου και να τη συμπεριλάβετε στην επικοινωνία σας με την τοπική εξυπηρέτηση πελατών.
- Όταν ένα προϊόν είναι κατεστραμμένο, συμπεριλάβετε επίσης μια φωτογραφία του περιεχομένου του χαρτοκιβωτίου, ώστε να έχουμε μια σαφή εικόνα για πώς παραλήφθηκε το περιεχόμενο. Αυτή τη φωτογραφία μπορείτε επίσης να την επισυνάψετε στο email σας προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
- Η ειδοποίησή σας πρέπει να είναι έγκαιρη. Αναφέρετε το ζήτημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών στο τοπικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή προϊόντων;
Ναι, πρέπει να πληρώσετε τα τυπικά ταχυδρομικά έξοδα. Η Amway επιστρέφει τα ταχυδρομικά έξοδα για επιστροφές που υπόκεινται σε "δικαίωμα υπαναχώρησης" και με "νόμιμη εγγύηση"
Πώς μπορώ να κάνω μια επιστροφή;
Η επιστροφή μιας παραγγελίας είναι απλή
1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην ενότητα Το γραφείο μου
2. Μεταβείτε στη σελίδα με το Ιστορικό παραγγελιών μέσω της ενότητας Οι παραγγελίες μου
3. Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε και κάντε κλικ στον σύνδεσμο Στοιχεία παραγγελίας δίπλα στην παραγγελία
4. Κάντε κλικ στο Επιστροφή και ακολουθήστε τις οδηγίες
Που μπορώ να βρω την απόδειξη/τιμολόγιο μου;
Η Απόδειξη/Τιμολόγιο συνοδεύει τα προϊόντα που παραλαμβάνετε και βρίσκεται πάντα μέσα στην παραγγελία σας. Ενημερωτικό αγοράς επισυνάπτεται στα email επιβεβαίωσης των αποστολών σας και μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή PDF από τα Στοιχεία Παραγγελίας μέσω της ενότητας "Το γραφείο μου". Έχετε υπόψη σας ότι η ενότητα "Το γραφείο" μου είναι διαθέσιμη αφού συνδεθείτε.
Τι γίνεται αν τελικά αποφασίσω να κρατήσω το προϊόν;
Εάν τελικά αποφασίσετε να κρατήσετε το προϊόν, ακυρώστε την επιστροφή στην ενότητα Στοιχεία Επιστροφής. Μπορείτε να βρείτε τις επιστροφές σας στις ενότητες του Ιστορικού Παραγγελιών και Οι Επιστροφές μου
Πότε θα λάβω επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή της παραγγελίας μου;
Αφού παραδώσετε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε στην εταιρεία κούριερ, θα χρειαστούν περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στην αποθήκη της Amway.
Με αυτήν τη διαδικασία μπορείτε να αναμένετε την επιστροφή χρημάτων μεταξύ 5 και 7 εργάσιμων ημερών.
Παρακαλούμε σημειώστε: Οι επιστροφές που λαμβάνονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία πριν από τις 26 του μήνα, θα συμπεριληφθούν στην επισκόπηση των αμοιβών απόδοσης του τρέχοντος μήνα.
Μετά από αυτήν την ημερομηνία, η προσαρμογή θα γίνει κατά τον επόμενο μήνα.