Εγγραφείτε τώρα για να λάβετε 12% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα! 

*Η προσφορά 5 ΕΥΡΩ ισχύει για νέους εγγεγραμμένους πελάτες με την πρώτη τους παραγγελία από 50 ΕΥΡΩ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ εντός 5 ημερών από την ημέρα εγγραφής τους. Ισχύει από 1 Δεκεμβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2022

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η διαδικασία αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που οι ΑΒΟ ή οι πελάτες έχουν αγοράσει τα προϊόντα κατευθείαν από την Amway. Οι πελάτες, οι οποίοι έχουν αγοράσει τα προϊόντα από τον ABO τους, πρέπει να επικοινωνήσουν με τον ABO για τη διαδικασία επιστροφής.

Για να ολοκληρώσετε το αίτημα επιστροφής, πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να μεταβείτε στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου», επιλέξτε την παραγγελία και ξεκινήστε τη διαδικασία επιστροφής πατώντας το κουμπί «Επιστροφή». Ακολουθήστε το μενού με τα βήματα, ώστε να υποβάλλετε το αίτημά σας με επιτυχία. Θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης επιστροφής με οδηγίες για το πώς να στείλετε το δέμα σας στην Amway.

Στείλτε το δέμα πάντα με τον αριθμό αναφοράς Επιστροφής. Αποθέστε το δέμα σας στο τοπικό Ταχυδρομείο και κρατήστε τον αριθμό παρακολούθησης στα αρχεία σας. Μετά την άφιξη στην Amway, τα προϊόντα και τα έγγραφα ελέγχονται για την πληρότητα και την πραγματική ορθότητα σύμφωνα με τους κανόνες για την επιστροφή των εμπορευμάτων (βλ. Παρακάτω). Όπου ισχύει, θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Οι μη εγγεγραμμένοι πελάτες, θα λάβουν μια φόρμα επιστροφής με το μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και θα στέλνουν το δέμα με τον ίδιο τρόπο, αλλά χωρίς να προσθέτουν τον αριθμό αναφοράς επιστροφής.

Γενικοί κανόνες για την επιστροφή προϊόντων

1. Κατάσταση των προϊόντων: Θα πιστωθούν μόνο τα προϊόντα τα οποία

 – παρουσιάζουν σφάλμα λειτουργίας,

 – παραδόθηκαν και ήταν κατεστραμμένα, αλλά αυτό δεν έγινε εμφανές κατά την παράδοση,

 – έχουν επιστραφεί από τους ΑΒΟ ή τους πελάτες βάσει της εγγύησης ικανοποίησης που ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Δεν θα αποδεχτούμε την επιστροφή και πίστωση των προϊόντων που έχουν υποστεί ζημιά ή είναι ακατάλληλα για μεταπώληση, λόγω ακατάλληλης αποθήκευσης και/ή κακής χρήσης.

2. Έξοδα μεταφοράς: Πρέπει να πληρώσετε τα τυπικά ταχυδρομικά έξοδα. Η Amway θα επιστρέψει τα ταχυδρομικά έξοδα για επιστροφές με "δικαίωμα υπαναχώρησης" και "νόμιμη εγγύηση" 

3. Διακανονισμός πίστωσης: Το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί άμεσα, σύμφωνα με τον επιλεγμένο τρόπο επιστροφής χρημάτων.

4. Αιτήματα επιστροφών: θα διαγραφούν αυτόματα εάν τα προϊόντα δεν σταλούν πίσω στην Amway εντός 3 μηνών.