Είστε επισκέπτης του:  

Τρόποι πληρωμής και παράδοσης

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα της Amway όποτε θέλετε. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής και παράδοσης που σας ταιριάζει καλύτερα.

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα της Amway όποτε θέλετε. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής και παράδοσης που σας ταιριάζει καλύτερα.

Επιλέξτε τρόπο πληρωμής

Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα

Η πληρωμή θα γίνει χρησιμοποιώντας πιστωτική/χρεωστική κάρτα καταχωρημένη στο Amway Online. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις καθορισμένες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες στην ενότητα "Οι πληρωμές μου" και "Ο λογαριασμός μου".

PayPal
Το PayPal είναι ένα διαδικτυακό σύστημα πληρωμών που λειτουργεί ως ενδιάμεσος φορέας μεταξύ αγοραστών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό PayPal, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε προϊόντα από την Amway. Εάν δεν έχετε λογαριασμό PayPal και θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή πληρωμής, μεταβείτε στη διεύθυνση www.paypal.com και δημιουργήστε έναν προσωπικό λογαριασμό PayPal.


Επιλέξτε τρόπο παράδοσης

Παράδοση κατ'οίκον

Επιλέξτε μια αποθηκευμένη διεύθυνση από το "Οι διευθύνσεις μου" ή εισάγετε μια νέα διεύθυνση καθώς βάζετε την παραγγελία σας.
 

Κούριερ
Η μεταφορική εταιρία εξαρτάται από τον Ταχυδρομικό Κώδικα

Επωφεληθείτε από τη ΔΩΡΕΑΝ παράδοση
Για ΑΒΟ/Μ+ και Μέλη με παραγγελία άνω των 59 Ευρώ
Για Εγγεγραμμένους Πελάτες με παραγγελία άνω των 39 Ευρώ

Κόστος Παράδοσης
4,50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ)

Χρόνος Παράδοσης
1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας

Παραλαβή από Γραφείο Κούριερ

Επιλέξτε ένα από τα γραφεία Κούριερ ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα συνεργαζόμενα γραφεία κούριερ από το οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, βάσει του ταχυδρομικού κωδικού που θα έχετε εισάγει.

Κούριερ
Η μεταφορική εταιρία εξαρτάται από τον Ταχυδρομικό Κώδικα

Επωφεληθείτε από τη ΔΩΡΕΑΝ παράδοση 
Για ΑΒΟ/M+ και Μέλη με παραγγελία άνω των 59 Ευρώ - Για Εγγεγραμμένους Πελάτες με παραγγελία άνω των 39 Ευρώ

Κόστος Παράδοσης
4,50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ)

Χρόνος Παράδοσης
1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας

Συμβουλές για τις παραδόσεις
Ολοκληρώστε την παραγγελία σας με επιβεβαιωμένη πληρωμή της έως τις 14:00μμ και η παραγγελία σας θα αποσταλεί από την αποθήκη μας την ίδια εργάσιμη ημέρα


Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να βλέπω τις παραγγελίες μου;

Μπορείτε να βλέπετε και να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας στην ενότητα Οι παραγγελίες μου: 1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στη σελίδα Οι παραγγελίες μου. 3. Αναζητήστε και να ταξινομήστε τις παραγγελίες σας με διαφορετικά κριτήρια. 4. Κάντε κλικ στο Στοιχεία παραγγελίας για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για μία συγκεκριμένη παραγγελία. 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν η παραγγελία σας επαληθευτεί και επιβεβαιωθεί, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού της ακύρωσης.

Μπορώ να αφαιρέσω προϊόντα από την παραγγελία μου;

Ναι, εφόσον δεν έχετε επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω ένα λάθος προϊόν, αν λείπει ένα προϊόν ή αν υπάρχει ένα προϊόν επιπλέον;

Το/τα δέμα/τα της παραγγελίας σας ετοιμάζονται εν μέρει αυτόματα και εν μέρει χειροκίνητα. Δυστυχώς υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάποιο λάθος κάποια στιγμή. Όταν έχει συμβεί κάποιο λάθος με τα προϊόντα της παραγγελίας σας, καλέστε ή στείλτε email στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, ώστε να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του ζητήματος.

Που μπορώ να βρω την απόδειξη/τιμολόγιο μου;

Η Απόδειξη/Τιμολόγιο συνοδεύει τα προϊόντα που παραλαμβάνετε και βρίσκεται πάντα μέσα στην παραγγελία σας. Ενημερωτικό αγοράς επισυνάπτεται στα email επιβεβαίωσης των αποστολών σας και μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή PDF από τα Στοιχεία Παραγγελίας μέσω της ενότητας "Το γραφείο μου". Έχετε υπόψη σας ότι η ενότητα "Το γραφείο" μου είναι διαθέσιμη αφού συνδεθείτε.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τα στοιχεία πληρωμής μου;

Μπορείτε να διαχειριστείτε τους τρόπους πληρωμής σας στην ενότητα Ο λογαριασμός μου. 
Αφού συνδεθείτε, μεταβείτε στο Ο λογαριασμός μου και πατήστε το πεδίο Οι πληρωμές μου. 

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορεί να σταλεί σε μια διεύθυνση που έχετε επιλέξει (σπίτι, εργασία κλπ. - δεν μπορεί ποτέ να σταλεί σε ταχυδρομική θυρίδα)

Μπορεί η χώρα/περιοχή παράδοσης να είναι διαφορετική από τη χώρα/περιοχή που πραγματοποιήθηκε η αγορά;

Όχι. Η χώρα/περιοχή παράδοσης πρέπει πάντα να είναι η ίδια χώρα/περιοχή στην οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου; 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Παράδοση κατ’ οίκον σε όλη την Ελλάδα εκτός Αθηνών - Παραγγελία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας - Χρόνος παράδοσης 1 - 2 εργάσιμες ημέρες

ΕΤΑΙΡΕΙΑ INTERSTATE Παράδοση κατ’ οίκον στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών - Παραγγελία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας - Χρόνος παράδοσης 1-2 εργάσιμες ημέρες 

Υ.Γ. Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην αποθήκη μας για προετοιμασία, μόλις πληρωθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας. 
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης ισχύουν από τη στιγμή που θα λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Ποιο είναι το ποσό που επιβαρύνομαι για τα έξοδα αποστολής;

Παρακαλούμε δείτε πληροφορίες με τα Έξοδα αποστολής στη σελίδα Τρόποι Παράδοσης και Πληρωμής

Μπορώ να αλλάξω την παράδοση του/των δέματος/ων της παραγγελίας μου;

Ναι, μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών ή να στείλετε email στο infocenter_gr@amway.com και να ζητήσετε την αλλαγή παράδοσης.

Μπορείτε να:

  • Αλλάξετε την προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης
  • Αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης

Τι σημαίνει η διαδικασία ‘Παράδοση κατ’ οίκον’;

Εάν έχετε επιλέξει παράδοση στο σπίτι, θα σας στείλουμε ένα email - όταν η παραγγελία σας φεύγει από την αποθήκη - που θα επιβεβαιώνει ότι τα προϊόντα σας έχουν αποσταλεί.
Το email περιλαμβάνει έναν αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα του κούριερ και τέλος, ο κούριερ θα σας στείλει ένα SMS ή ένα email που θα σας ενημερώνει για την παράδοση.

Τι σημαίνει η διαδικασία "Παράδοση σε Σημείο Παραλαβής";

Η παράδοση σε ένα Σημείο παραλαβής είναι δυνατή μέσω της διαδικασίας του check out. Αφού επιλέξετε τη διεύθυνση παράδοσης, μπορείτε να επιλέξετε το Παράδοση σε Σημείο Παραλαβής. Όταν εισάγετε τον Ταχυδρομικό Κώδικα, εμφανίζονται τα διαθέσιμα τα Σημεία παραλαβής. Η παραγγελία σας θα αποθηκευτεί στα Σημεία παραλαβής του κούριερ για 5 ημερολογιακές ημέρες, προτού αποσταλεί πίσω στην αποθήκη μας.

Πώς υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής για τις επαναλαμβανόμενες παραγγελίες μου;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται πριν εφαρμοστούν οι εκπτώσεις των προσφορών και γίνει η εξαργύρωση των κουπονιών. Εάν κατά τη στιγμή της δημιουργίας της παραγγελίας ισχύει μια προσφορά δωρεάν παράδοσης, η επαναλαμβανόμενη παραγγελία σας θα ωφεληθεί από αυτήν την προσφορά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το όριο παραγγελίας για δωρεάν παράδοση μπορείτε να βρείτε στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής και Παράδοσης.

Πότε θα μπορώ να αρχίσω να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου; 

Θα λάβετε την επιβεβαίωση Αποστολής Παραγγελίας μέσω email. Όταν η παραγγελία σας αναχωρήσει από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο με όλες τις πληροφορίες για το δέμα σας.

Πώς γίνεται η παρακολούθηση παράδοσης της παραγγελίας; 

Θα λάβετε την επιβεβαίωση Αποστολής Παραγγελίας μέσω email. Όταν η παραγγελία σας αναχωρήσει από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο με όλες τις πληροφορίες για το δέμα σας. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στην εταιρία ταχυμεταφορών για λεπτομέρειες σχετικά με το δέμα σας υποδικνύοντας τον αριθμό παρακολούθησης που λάβατε στο κινητό σας. 

Μπορώ να αλλάξω την παράδοση του/των δέματος/ων της παραγγελίας μου;

Ναι, μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών ή να στείλετε email στο infocenter_gr@amway.com και να ζητήσετε την αλλαγή παράδοσης.

Μπορείτε να:

  • Αλλάξετε την προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης
  • Αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης

Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;

Ναι μπορείτε, για περισσότερες λεπτομέρειες και τον ακριβή τρόπο, ανατρέξτε στις ‘Συχνές Ερωτήσεις’ στην ενότητα ‘Τρόποι παράδοσης και πώς να παρακολουθείτε την παραγγελία σας’.

Που μπορώ να βρω την απόδειξη/τιμολόγιο μου;

Η Απόδειξη/Τιμολόγιο συνοδεύει τα προϊόντα που παραλαμβάνετε και βρίσκεται πάντα μέσα στην παραγγελία σας. Ενημερωτικό αγοράς επισυνάπτεται στα email επιβεβαίωσης των αποστολών σας και μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή PDF από τα Στοιχεία Παραγγελίας μέσω της ενότητας "Το γραφείο μου". Έχετε υπόψη σας ότι η ενότητα "Το γραφείο" μου είναι διαθέσιμη αφού συνδεθείτε.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν η παραγγελία σας επαληθευτεί και επιβεβαιωθεί, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού της ακύρωσης.

Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω ένα λάθος προϊόν, αν λείπει ένα προϊόν ή αν υπάρχει ένα προϊόν επιπλέον;

Το/τα δέμα/τα της παραγγελίας σας ετοιμάζονται εν μέρει αυτόματα και εν μέρει χειροκίνητα. Δυστυχώς υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάποιο λάθος κάποια στιγμή. Όταν έχει συμβεί κάποιο λάθος με τα προϊόντα της παραγγελίας σας, καλέστε ή στείλτε email στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, ώστε να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του ζητήματος.

Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν/παραγγελία;

Δυστυχώς, κατά τη μεταφορά, τα προϊόντα και τα δέματα ενδέχεται να υποστούν ζημιά. Για να κάνετε τις σωστές ενέργειες, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα, τα οποία είναι πολύ χρήσιμα για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος με τον τοπικό σας κούριερ:

  • Όταν υπάρχει ορατή ζημιά στο χαρτοκιβώτιο, σημειώστε το στο έγγραφο στο οποίο υπογράφετε για την παραλαβή του δέματος. 
  • Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να μην έχουν υποστεί ζημιά τα προϊόντα - ενώ είναι πολύ ατυχές το γεγονός ότι το χαρτοκιβώτιο του δέματος έχει υποστεί ζημιά - αλλά ένας από τους λόγους ύπαρξης του χαρτοκιβωτίου είναι να προστατεύει τα προϊόντα που αποστέλλονται.
  • Είναι χρήσιμο να τραβήξετε μια ευκρινή φωτογραφία του χαρτοκιβωτίου και να τη συμπεριλάβετε στην επικοινωνία σας με την τοπική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Όταν ένα προϊόν είναι κατεστραμμένο, συμπεριλάβετε επίσης μια φωτογραφία του περιεχομένου του χαρτοκιβωτίου, ώστε να έχουμε μια σαφή εικόνα για πώς παραλήφθηκε το περιεχόμενο. Αυτή τη φωτογραφία μπορείτε επίσης να την επισυνάψετε στο email σας προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Η ειδοποίησή σας πρέπει να είναι έγκαιρη. Αναφέρετε το ζήτημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών στο τοπικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή προϊόντων;

Ναι, πρέπει να πληρώσετε τα τυπικά ταχυδρομικά έξοδα. Η Amway επιστρέφει τα ταχυδρομικά έξοδα για επιστροφές που υπόκεινται σε "δικαίωμα υπαναχώρησης" και με "νόμιμη εγγύηση"

Πώς μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

Η επιστροφή μιας παραγγελίας είναι απλή
1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην ενότητα Το γραφείο μου
2. Μεταβείτε στη σελίδα με το Ιστορικό παραγγελιών μέσω της ενότητας Οι παραγγελίες μου
3. Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε και κάντε κλικ στον σύνδεσμο Στοιχεία παραγγελίας δίπλα στην παραγγελία
4. Κάντε κλικ στο Επιστροφή και ακολουθήστε τις οδηγίες

Τι γίνεται αν τελικά αποφασίσω να κρατήσω το προϊόν;

Εάν τελικά αποφασίσετε να κρατήσετε το προϊόν, ακυρώστε την επιστροφή στην ενότητα Στοιχεία Επιστροφής. Μπορείτε να βρείτε τις επιστροφές σας στις ενότητες του Ιστορικού Παραγγελιών και Οι Επιστροφές μου 

Πότε θα λάβω επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή της παραγγελίας μου;

Αφού παραδώσετε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε στην εταιρεία κούριερ, θα χρειαστούν περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στην αποθήκη της Amway.
Με αυτήν τη διαδικασία μπορείτε να αναμένετε την επιστροφή χρημάτων μεταξύ 5 και 7 εργάσιμων ημερών. 
Παρακαλούμε σημειώστε: Οι επιστροφές που λαμβάνονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία πριν από τις 26 του μήνα, θα συμπεριληφθούν στην επισκόπηση των αμοιβών απόδοσης του τρέχοντος μήνα. 
Μετά από αυτήν την ημερομηνία, η προσαρμογή θα γίνει κατά τον επόμενο μήνα.